2009/05/09

Selamat Hari Ibu


Selamat Hari Ibu buat bundaku tersayang,tiada ibu siapalah aku di dunia ini.

Hari ini, saya mengambil kesempatan yang ada untuk mengucapkan selamat hari ibu, kepada semua ibu dan juga bakal ibu yang membaca blog ini. Semoga gembira selalu , diberkati dan beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat.

Sebagai manusia kita dilahirkan melalui perut ibu, ibu jugalah yang menyusukan dan menyuapkan kita dikala kita lapar dan dahaga.

Ibu jugalah yang setia menemani kita dikala kesedihan dan kesepian. Ketika kita gembira juga, ibu insan pertama yang berkongsi kegembiraan bersama kita. Ketika kita sakit, ibu juga yang bersengkang mata untuk kita, malahan banyak lagi perkara lain yang ibu lakukan terhadap kita, yang tidak dapat dibanding dengan orang lain. Tidak kira tohmahan atau kejian yang diterima oleh ibu, lantaran sikap buruk kita.

Alangkah hebatnya suara hati kasih sayang yang ALLAH titipkan kepada kita, melalui ibu.

Dalam dunia, setiap manusia hanya mempunyai satu ibu, bukan dua atau tiga, jadi hargailah ibu kita dengan sebesar-besar penghargaan. Cintailah ibu dengan sepenuh cinta.

Selamat Hari Ibu


FOR ALL THOSE YOU MOMENTS YOU HAVE GUIDE ME,THANK YOU

I LOVE U MOM & HAPPY MOTHER'S DAY TO YOU
.................................................................................................................................................

Like the snowflakes of Winter..
you fill my heart with the magic ogf your love..

Like the bright Spring your love for me is evergreen

lIKE SUNNY sUMMER YOU FILL MY LIFE WITH YOUR SUNSHINE SMILES..
LOVE U MOM,YOU MEAN A LOT TO ME..

0 comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates