2009/09/11

Miss K660i..


HP K660i aku jatuh kat lebuhraya Jabor...adui nk nangis smpi x terkluar da air mata..hanya TUHAN saja yg tau perasaan aku pada masa tu..mase tu da la bulan puasa,kisahnye tukar tmpat duduk jew,tau jew la aku ni,suka sngt letak hp kat atas riba,bukannya ape aku x suka letak dlm handbag,sbb mak aku biasa nye akn coll tanya aku smpi kat mna da,tu la yg malas nk letak dlm handbag,apenye mase duk cbuk nk tukar driver, cbuk jgk aku tukar tmpat duduk nk pgi tmpat duduk blakang,tgh duk syok2 rehat,tiba2 jew hati aku tringat kat hp,cari2 x dew..ape lg fikiran tringat la mase tukar tmpat td,ape lg patah balik tmpat td,mase tu da pkl 2 pg da,adik din & adik G tolong cari hp aku,kesian kat die orng cari jgk hp aku,buat miscoll,tp masih jgak x djumpai,kbtulan plak mase tu volume aku buat slow,mana la nk dngr tambah pulak duk dlm sampul warna hitam..mau tdaknye jumpa..adui...cari punya cari,x jgk jumpa..aku da putus asa mase tu,lg pun da lewat pagi mase tu sahur pun x lg,aku pun buat kputusan suh die orng bhnti cari,x dew rezeki la tu..aku berserah kpd TUHAN jew,sape yg jumpa hp ksayangan aku tu,simpan n jaga la baik2 ye!
aku rindu K660i

0 comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates