2009/11/10

Rahsia Kecantikan..

"Dilla pki pew muka,mcm BOTOX" itulah kata2 yg kuar dr mulut kak aya stiap kali jumpa aku..
masyaallah smpi bgtu skali die kata kat aku,aku da biasa dngr soalan yg same cmni, bukan kak aya sorng ramai lg kat opis aku mnanyakan solan yg sama..aku hanya tersenyum(aku hanya mnjawab alhamdulillah)...Stiap kali jumpa aku,pasti die tanya soalan yg sama padaku..apa aku nk ckp ye stiap kali orng tanya..first skali aku nk ucapkn Ya ALLAH aku bersyukur sngat pada-MU,kerana ENGKAU telah kurniakn aku seraut wajah yang NATURAL(semulajadi).


Ayah aku selalu ajr aku,apabila seseorang puji pada kita,ucaplah ALHAMDULILLAH..aku sntiasa ingt n pegang kata2 ni,sentiasa ku sematkn dhearty.Dicni aku ingin berkongsi pada smua,sbenarnya aku x pki apew2 pun,apatah lg produk2 yg berjenama mcm ESTEELAUDER,MAYBELYNE,SASA,CLINIC ke ape ntah yg terhangat dipasaran skrng,mcm2 jenama..Produk tu smua aku tolak ketepi..tesebut la KISAH...bermulamnya aku n kambing...eh bukan la SUSU KAMBING...aku hanya guna sabun susu kambing asli jew pada mula asalnye,produk tu aku beli ngn kwn adikku,ayhnya jual sabun tu asli punya beb..sabun tu x de jnama,mmng x de nama la..btul x de nama,sabun tu letak dlm plastik jew,pastu tulis alamat pembekal saja..TIPU, X CAYA..suka haty la,ape yg korang nk ckp,aku x kisah yg pnting aku bg tau yg BETUL...harganya usah cite la teramat murah rm3 shj,BAIK PUNYA barang woooo..sabun ni pun aku start guna mase aku bljr kat KOLEJ,dcni la aku mula blajr nk cantik2 kan muka..Nak kata pki make-up pun x de,aku x suka muka ku di make-over..aku x suka,aku lbih suka pada wajah yg NATURAL.So aku guna sabun susu kambing tu pun sbb nk basuh mukaku utk hilagkan kotoran pada muka,itu saja..

Produk ni aku guna lbih kurang 3 tahun jgk,smpi la kwn adikku tu tukar sekolah,so terputus lah aku mnjadi pelanggan tetap adik aku tu(nasib baik sblum tu aku simpan stok)..Lpas pada itu aku mencari2 produk yg sesuai ngn muka aku ni,still mncari sabun susu kambing sbb muka aku da serasi ngn jnama susu kambing shja..entah la,mungkin aku da jatuh haty ngn KAMBING kot...hahhahahahaha..koya la aku ni..sblm sabun tu abis aku mncari sabun yg baru untuk muka ku,sehingga la aku jumpa dgn produk yg susu kambing jgk,keluaran SAANEN.Produk baru ni la aku guna smpi skrng.Harganya pun murah cuma RM5 shj..produk aku x de mahal2,murah sj,lgpun beli yg mahal2 klu x serasi ngn kulit kita wat ape kan...wat abis duit saja!!!
yg penting beli la produk yg HALAL.
Itulah kisahnya...

Tidak kira apa jua produk kecantikan muka yang anda ada, ini adalah
yang terbaik!acecece..mcm promote la plk...

Khasiat:
  • sangat sesuai untuk kulit muka yang sensitif.
  • diperkayakan dengan pelbagai vitamin, terutamanya Vitamin E dan mineral.
  • merupakan pencuci dan pelembab yang paling mujarab.
  • kaya dengan minyak pelembut dan gliserin asli yang menyegarkan kulit anda.

Selamat Mencoba,sesiapa yg ingin mencoba..

0 comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates